Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор или нещо друго?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Колко беше изоставането? Имаше ли цял зъб? За да изостане само всмукателния вал, според мен, или вариаторът не е бил добре стегнат към вала или не са били добре стегнати болтовете, които крепят ангренажното колело към вариатора или ремъкът не е бил добре опънат между двата разпределителни вала.
    Да един зъб най-малко, не повече от два. Дали трябва нов Вариатор, защото ми казват че е от вариатора. Но накрая да се окаже нещо друго. Ако соленоида е запецнал и не пуска масло, възможно ли е да прецака вариатора?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
      ....Ако соленоида е запецнал и не пуска масло, възможно ли е да прецака вариатора?
      Не мисля. При определени обороти на мотора така или иначе клапанът не пуска масло.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Колко беше изоставането? Имаше ли цял зъб? За да изостане само всмукателния вал, според мен, или вариаторът не е бил добре стегнат към вала или не са били добре стегнати болтовете, които крепят ангренажното колело към вариатора или ремъкът не е бил добре опънат между двата разпределителни вала.
        Или и двата пъти петите са били текст маркер

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Беше споменал, че само всмукателния вал изоставал а сега разбирам, че и двата. Това е важно да го уточним. Тъй като изключвам да е прескочил зъб, ако и двата вала изостават, аз бих насочил вниманието си към шпонката на ангренажното колело на коляновия вал. Особено ако има записана грешка за фазовия датчик.
          +1.Аз също залагам,че е шпонката на коляновия вал(защото ми се случи същото),и ако тя е "тръгнала",случаят е доста спешен!
          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
            +1.Аз също залагам,че е шпонката на коляновия вал(защото ми се случи същото),и ако тя е "тръгнала",случаят е доста спешен!
            +1, но и оптяжната ролка да се провери колко оптяга

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              +1, но и оптяжната ролка да се провери колко оптяга
              Нали все знаеш много по граматика, оправи си грешките! Защото ви се смеят хората, които влизат във форума.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Нали все знаеш много по граматика, оправи си грешките! Щото ви се смеят хората които влизат във форума.
                дреме ми, ти нали си безгрешен. Че и пълен член не знаеш кога се пише

                Иначе си прав, оБтяга се пише, ама съм почти заспал, че отрано шофирах в мъгла, дъжд, сняг

                Comment


                • #23
                  Днес прочетохме автомобила на диагностика.
                  1. Късо съединение на ламда сонда към маса.
                  2 Грешка на вариатор.

                  Работата пак опира до нова смяна на вариатор!

                  Comment


                  • #24
                    Въпросът ми е, дали е възможно вариатора да се повреди внезапно или дълго време трябва да си чатка като дизел. Защото при мен не се чуваше. Чак като ми светна дюзичката и след още известно каране започна да чатка силно. Така се получи и с втория вариатор. Ако някой е имал същите симптоми да пише. Сложихме втори вариатор заедно с разпределителния вал. Това е преди диагностиката. Съмненията ми са че, или и втория вариатор и той не става или клапана за маслото не работи. И ако сложа чисто нов вариатор и той бързо ще замине, като остане без масло. Така или иначе този клапан ще бъде проверен, само дето единия болт леко се прецака и не става с ключ, ноо ще бъде развит!

                    Comment


                    • #25
                      Нов вариатор му е майката, но вероятността да намериш нов клони към нула. А ремонтен комплект не си е работа.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #26
                        http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Coupe...QAAOSwnDxUptld
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Компютърът няма как да "разбере" за проблем с вариатора освен по ел. веригата на клапана му. Остава да установиш дали проблемът е във веригата до ECU - то или в самия соленоид на клапана.

                          Нов вариатор съм купувал преди години от Тин Кар.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Компютърът няма как да "разбере" за проблем с вариатора освен по ел. веригата на клапана му. Остава да установиш дали проблемът е във веригата до ECU - то или в самия соленоид на клапана.

                            Нов вариатор съм купувал преди години от Тин Кар.
                            Защо да не засече по разликата между датчик колянов вал и датчика на разпределителния вал.

                            Comment


                            • #29
                              Фазовият датчик е на изпускателния вал. Каквото и да прави вариаторът това няма как да повлияе на синхрона между изпускателния р.в. и коляновия вал.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Фазовият датчик е на изпускателния вал. Каквото и да прави вариаторът това няма как да повлияе на синхрона между изпускателния р.в. и коляновия вал.
                                Май ще се съглася с теб. Признавам.

                                Comment

                                Working...
                                X